onsdag 30. juli 2008

Oppklaring

Det har kommet oss for øre at det er litt forvirring ute og går angående innsendingsfristene våre. Trippelutfordringen står oppsatt med innsendingsfrist 1. august, og resten av bidragsutfordringene har som vanlig frist 20. august.

Men, siden det er sol og sommer - noe som gjør oss ekstra surrete - så gjør vi det enkelt: Vi setter 20. august som frist for hele sulamitten :) Så, uansett om du ønsker å sende inn til trippelutfordringen, kortskissen, galleriet eller konkurransen, så er fristen 20. august. Deal? :)

Da gleder vi oss til å motta bunkevis med flotte bidrag denne gangen også. Og husk - sender du inn til trippelutfordringen, får du en lapp i hatten og er med på trekningen av en valgfri stempelplate fra butikken vår.

Fortsatt god sommer!

5 kommentarer:

  1. Ja da må man jo bare hive seg igang ;-)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for ny dato! Jahoooooo..... ;)

    SvarSlett
  3. Så flott!!!!
    Takker og bukker og vel så det!!
    Ja, jeg tror jeg svinger meg rundt i dansen også jeg!;)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott at dere utsetter datoen til 20. Svinger meg rundt her jeg og :o))

    SvarSlett
  5. Hei!

    Hvor finner jeg malen til dias kalenderen? :)

    SvarSlett