mandag 8. desember 2008

Endelig fungerer ting igjen...


Jeg kan puste lettet ut etter godt over en uke med store dataproblemer. Endelig kan jeg igjen laste ned ordre fra nettbutikken og skrive fakturaer hvor kidnr genereres riktig. Det tok Visma (vår produsent) faktisk godt over en uke å løse problemene, og jeg må innrømme jeg synes litt synd på de, for jeg maset titt og ofte. Men jeg hadde grunn til det, for jeg måtte på vegne av våre kunder og oss selv få dette i orden igjen.....


Jeg satt med alle bestillingene i helgen slik at de kommer i posten i dag. Beklager såååå mye til alle som har blitt berørt av feilen. Vi får håpe det ikke blir noen neste gang, eller hverfall at det blir stygglenge til :)


Ha en flott førjulstid.


(After Eightesken er dekorert av Annie Skogheim med produkter fra Norsk Stempelblad, 3dy design og PapirDesign)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar