torsdag 1. januar 2009

Godt nytt år - og ny utfordring til Trykkpressa


Først av alt: Godt nyttår til hver og en av dere! Og takk for året som gikk. Nå gleder vi oss til å ta fatt på nok et år med Ett trykk. Akkurat nå jobbes det intenst for å få februarnummeret klart til trykking. Og - intet nytt år uten noe nytt å by på, så bare gled dere :)

Det er også tid for ny månedsutfordring i Trykkpressa (se mer info i høyremargen på bloggen). Det er sikkert ikke bare jeg som fikk noen gode bøker til jul, vil jeg tro, så denne måneden utfordrer vi dere til å lage bokmerker - i alle varianter. Under her finner dere en standardvariant, laget til å passe oppi disse kjekke plastomslagene. Men kom gjerne med mer kreative forslag også. Monika Wetlesen-Hagfors hadde en flott artikkel om bokmerker i Ett trykk 0607. Ta gjerne en titt der.

Du kan levere inn bidrag helt frem til 25. januar. Og vi trekker da som vanlig ut 3 vinnere som får i premie henholdsvis ett årsabonnement på Ett trykk, en valgfri stempelplate og en overraskelse.

Vi gleder oss til å se flotte bidrag fra dere fremover :)

Nyttårshilsen fra Åshild

25 kommentarer:

  1. Måtte bare lage denne utfordringen i dag. Har en bok ved senga og jeg finner aldri ut jeg var sist fordi jeg ikke har noen bokmerke! Men, nå har jeg et bokmerke og jeg vil veldig gjerne delta i utfordringen.

    Du finner bidraget mitt her:
    mitt bidrag

    SvarSlett
  2. Hello

    here comes my bookmark for the challange.
    hugs Nadine

    <+a href="http://naddi31.wordpress.com/2009/01/02/lesezeichenbookmark/"+>tekst<+/a+>

    SvarSlett
  3. ups, didn't work.
    try it again.
    Nadine
    http://naddi31.wordpress.com/2009/01/02/lesezeichenbookmark/

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Jeg fåt ikke til å hotlinke, men her er i allefall mitt bokmerke.

    http://papirscrapperier.blogspot.com/2009/01/bokmerke.html

    SvarSlett
  7. For en fantastisk utfordring!
    Og så gøy det var å lage noe til seg selv!:)

    Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  8. For en flott utfordring. Mitt er allerede i bruk.
    Dere finner bokmerket mitt her.
    Godt Nyttår til dere. Gleder meg til februar, for jeg fikk abonnement i julegave.
    Klem Gro.

    SvarSlett
  9. Jeg pleier bare å brette ut boka når jeg legger de fra meg, men idag har jeg laget et bokmerke istedet.

    Og her er mitt bidrag.

    SvarSlett
  10. Morsom utfordring og midt i blinken akuratt nå! Bokmerke trengtes!

    Mitt bokmerke

    SvarSlett
  11. her kommer mitt bidrag:
    får ikke til å lage direkte link dessverre:
    http://hegehb.blogspot.com/2009/01/godt-nytt-r-jeg-har-scrappet.html

    SvarSlett
  12. Åh, vad kul! detta kan man ju bara inte missa!
    mitt bidrag

    SvarSlett
  13. Spennende utfordring. her kommer mitt bidrag.

    SvarSlett
  14. Dette var skikkelig gøy å lage!
    Dere finner mitt bokmerke
    HER

    SvarSlett
  15. Här har ni mitt bidrag till utmaningen. Hoppas alla får ett underbart stämpelår! Kramiz

    SvarSlett
  16. Det ble et bokmerke til, og det for de romantiske bøkene. :)

    Bokmerke nr. 2

    SvarSlett
  17. Flott utfordring og flott bokmerke Åshild.

    her er mitt bidrag
    Var moro å lage!

    Solbjørg

    SvarSlett
  18. Da har også jeg prøvd meg på bokmerker. Dere finner mine spede forsøk her.

    SvarSlett
  19. Så gøy denne utfordringen er så jeg måtte prøve meg så her kommer mitt bidrag
    mitt bidrag her

    SvarSlett
  20. Morsom utfordring, har ikke laget bokmerke før... ;-)

    Her er mitt bokmerke.

    SvarSlett
  21. Her kommer to bokmerker fra meg sånn helt på tampen:)

    SvarSlett