søndag 1. februar 2009

1.februar og ny utfordring til Trykkpressa.


Da har det blitt 1.februar og det er tid for ny månedsutfordring her i Trykkpressa (se mer info i høyremargen på bloggen).
Denne måneden utfordrer vi dere til å lage kort etter vedlagt skisse. Skissen er laget av Anne Bodil.




Du kan levere inn bidrag helt frem til 25. februar. Og vi trekker da som vanlig ut 3 vinnere som får i premie henholdsvis ett årsabonnement på Ett trykk, en valgfri stempelplate og en overraskelse.


Vi gleder oss til å se flotte bidrag fra dere fremover :)

36 kommentarer:

  1. Ble litt ivrig og satte i gang med en gang jeg :o)
    Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  2. Takk for flott skisse:)
    Litt uvant oppsett for min del, men den var artig å prøve seg på :)

    Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  3. Kjekt å være med på dette, jeg koste meg med denne oppgaven, gleder meg til neste.
    http://ingvildskortmakeri.blogspot.com/search/label/Her%20er%20mitt%20bidrag

    SvarSlett
  4. Her kommer mitt bidrag. Måtte tenke litt på denne, men håper min morsdags-løsning på skissen ble brukbar...
    Den finnes iallefall her

    SvarSlett
  5. Her er mitt bidrag

    Veldig artig utfordring.Jeg prøver å tenke litt andeledes og håper det blir godkjent?

    SvarSlett
  6. Hei:-)
    Ei kjempeflott skisse!!
    Her er mitt bidrag
    Takk for at dåke kikkar.
    Linda

    SvarSlett
  7. Kjempe stilig skisse :)
    Her kommer det et morsdagskort fra meg :)

    Mitt bidrag

    SvarSlett
  8. En rigtig dejlig skitse, sjov udfordring som jeg måtte prøve
    HER ER MIT BIDRAG

    SvarSlett
  9. Her er mitt bidrag til trykkpressa for februar.

    SvarSlett
  10. Første gang jeg er med i utfordringen hos dere. Kjempefin skisse, som jeg valgte å lage et mappekort til :)

    Mitt bidrag

    SvarSlett
  11. Hvor mange bidrag kan man lage?
    Er det 1. "lodd i hatten" uansett?

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Likte den skissa der Bodil. Prøver å legge inn link til mitt kort

    Her er kortet mitt

    SvarSlett
  14. Jeg har laget et ordentlig sommerkort av den flotte skissen - farger, blomster, bier og gress! Tror jeg lengter etter våren jeg!

    http://oheidia.blogspot.com/2009/02/bursdagskort-og-en-atc.html

    SvarSlett
  15. Huff, man burde ikke legge inn inlegg kl ett om natten for da blir det bare feil - prøver meg på linkingen igjen jeg!

    mitt bidrag

    SvarSlett
  16. Så flott denne skissen var å jobbe med!

    Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. Here come's my card :)
    Hugs Nadine

    SvarSlett
  19. sorry forgot to post my link ;)

    http://naddi31.wordpress.com/2009/02/18/ett-trykk/

    hugs Nadine

    SvarSlett
  20. Det var en kjempeflott skisse Anne Bodil!
    Jeg klarer visst ikke å få til å linke slik her,- men dere finner mitt kort her:

    http://karispapirdill.blogspot.com/2009/02/ett-trykk-februar-utfordring.html

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  21. Fikk lyst til å lage et kort etter denne skissen jeg også.
    Mitt bidrag kan du se her

    SvarSlett
  22. Nydelig skisse, kjempe gøy å jobbe med.

    Her

    SvarSlett
  23. Her kommer mit bud på udfordringen, det er første gang jeg deltager.
    http://monicakasandrasblog.blogspot.com/

    SvarSlett
  24. Kjempe morsom oppgave!
    Kortet mitt finner dere HER

    SvarSlett
  25. Her var det mange fine kort :)

    Jeg vet ikke helt om fristen er inntil 25. eller t.o.m. 25, så hvis jeg er for sent ute, får dere bare se bort fra bidraget mitt.

    Her er det i hvert fall.

    SvarSlett
  26. Stilig skisse!
    Jeg har også laget et bidrag.

    Du finner det
    her

    SvarSlett
  27. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  28. mitt bidrag

    Prøver igjen - fikk bare beskjed om at bloggen kunne ikke finnes... hmm! Det gjør den da!

    Takk for flott skisse - kommer nok til å bruke den mer!

    SvarSlett