søndag 1. mars 2009

1. mars og ny utfordring til Trykkpressa



Da har det blitt 1.mars og det er tid for ny månedsutfordring her i Trykkpressa (se mer info i høyremargen på bloggen).

Denne måneden utfordrer vi dere til å lage kort(eller andre ting) med sommerfugler på. Sommerfuglene kan være stemplet, bilder, stanset ut, i metall, plast... ja, alle sorter sommerfugler er lov. Og selvsagt kan du ha på så mange du vil, og de behøver ikke være hovedmotivet på kortet.

Mine er stanset ut med Spellbinderdies, i tillegg har jeg på en sommerfuglcharm i metall :)





Du kan levere inn bidrag helt frem til 25. mars. Og vi trekker da som vanlig ut 3 vinnere som får i premie henholdsvis ett årsabonnement på Ett trykk, en valgfri stempelplate og en overraskelse.

Vi gleder oss til å se flotte bidrag fra dere fremover :)

Hilsen Else Irene

61 kommentarer:

  1. hurra!! så artig utfordring! jeg som akkurat har fått meg noen sommerfugler!:D

    SvarSlett
  2. Dette er en vårvekkende utfordring! :) Gleder meg til å pønske ut noe til denne :)

    Ida

    SvarSlett
  3. Her er mitt bidrag

    Så gøy utfordring.Jeg bare elsker sommerfugler.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Flott utfordring, sommerfugler er herlige!! mitt kort

    SvarSlett
  6. Super flot bidrag du har lavet, og godt emne her kommer mit kort


    Her

    SvarSlett
  7. Hei - og jeg som akkurat har funnet ut hvordan jeg kutter ut sommerfugler med silhouetten min :-) så dette passet bra - Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  8. Sommerfugler er et av mine favorittmotiver så denne utfordringen var midt i blinken:)

    her er kortet mitt

    SvarSlett
  9. Kjempesspennende utfordring!
    Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  10. Hei på dere!
    Tusen takk for en flott utfordring som utfordret meg til å lage et vårlig kort!
    Dere finner kortet mitt HER.....
    Klemmer fra Kristine

    SvarSlett
  11. Denne utfordringen fikk meg til å legge bort bruntonene og finne frem litt mer lette og lyse farger. Godt med litt forandring.. ;-) her er resultatet..

    SvarSlett
  12. En sjov udfordring, Mit bidrag kan ses
    HER

    SvarSlett
  13. Så koselig utfordring. Sommerfugler liker vi.

    Mitt bidrag

    SvarSlett
  14. Herlig utfordring midt i all snøen... Her er mine sommerfugler

    SvarSlett
  15. For noen utrolige lekre bidrag!!
    ..og sommerfugler er kjempesøte på kort:-)<3

    Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  16. her kommer mittbidrag

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  17. Dette var kjekk utfordring:) tror ikke noe av det jeg lager for tiden er uten sommerfugler:)

    sommerfugl bidrag

    SvarSlett
  18. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  19. Her er mitt bidrag til marsutfordringen.

    SvarSlett
  20. Sommerfugler trenger vi på denne tiden av året! Her er mitt kort :)

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Hanne:)

    SvarSlett
  21. En herlig utfordring :)
    Og her er mitt Kort

    Klem fra Maya :)

    SvarSlett
  22. Dette var en flott utfordring :D

    Her er mitt kort

    Guro

    SvarSlett
  23. Hurra!! første gang at jeg er med ....
    http://samms-schubert.blogspot.com/

    har akurat starta bloggen....

    SvarSlett
  24. Dette var ei kjempeartig oppgåve!Her er mitt kort .
    Takk for at dåke kikkar, og god helg:-)

    SvarSlett
  25. Endelig fikk jeg noen sommerfugler og kunne delta i utfodringen:-)

    Her er mitt kort

    SvarSlett
  26. Sommerfugler blir man aldri lei. Flott utfordring
    her er mitt bidrag

    SvarSlett
  27. Så flott utfordring!
    Jeg lengter etter sommer og sol, og har prøv å gjenskape dette:)

    Kortet mitt finner dere her.

    Klem fra
    Camilla

    SvarSlett
  28. Her kommer mit lille bidrag til sommerfuglenes verden.

    http://monicakasandrasblog.blogspot.com/

    SvarSlett
  29. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  30. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  31. Jeg har akkurat laget et kort med sommerfugler på:-)

    Her er mitt bidrag

    SvarSlett
  32. Ei venninne tipsa meg om at jeg hadde laget noe som kunne passe denne utfordringa! Det er et kort og to ulike sjokoladebokser, som ligger på dette innlegget .

    Jeg hadde kanskje tatt litt andre bilder hadde jeg visst om dette på forhånd...

    SvarSlett
  33. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  34. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  35. Artig utfordring. Her er mitt bidrag.

    Cecilie

    SvarSlett
  36. Hei! Dette er mitt aller første bidrag til "Trykkpressa" :) ELSKER sommerfugler så denne traff meg! :)
    Her er mitt bidrag

    Gleder meg til å besøke stand'en deres på Scraporama til helgen:) :)

    Takk for at dere titter!

    Klem, Line

    SvarSlett
  37. Prøver meg med ett bidrag til. Vet ikke helt om dette blir godtatt, men det er en konfirmasjonseske/kort. En kombinasjon. Det har i hvertfall en sommerfugl på seg. Har brukt mye sommerfugler de siste dagene. Lengter nok litt etter våren.
    Vel, her er mitt andre bidrag:-)
    Mitt bidrag

    SvarSlett
  38. Herlig utfordring nå som våren er rett rundt hjørnet!

    Her er kortet mitt

    SvarSlett
  39. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  40. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  41. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  42. HER er mitt bidrag.

    Takk for at dere titter! :)

    SvarSlett
  43. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  44. Så flott utfordring!

    Her er mitt bidrag.

    SvarSlett
  45. Prøver igjen, ble noe feil lenger opp her.
    Her er mine 2 bidrag :)

    SvarSlett
  46. Hei
    Jeg prøver meg på denne utfordringen.
    mitt bidrag

    God helg
    Angella

    SvarSlett
  47. Her er kortet mitt for Trykkpressa for mars..:D

    SvarSlett
  48. Herlig utfordring! Hvem liker ikke sommerfugler?.. :)
    Her er et bidrag fra meg.

    SvarSlett
  49. Flott utfordring!
    Jeg har laget et bidrag og det ligger her

    SvarSlett
  50. så sommerslig utfordring denne gangen. Jeg har laget et enkelt kort.

    sommerfuglkort

    SvarSlett