fredag 31. juli 2009

Trykkpressa - augustutfordringen

Da var august allerede her, og sommerferien er vel over for de fleste, og hva passer vel bedre med en ny utfordring fra oss i Trykkpressa. Denne mnd blir det en skisse, og du står helt fritt når det gjelder tema og farger.


Du kan levere inn bidrag helt frem til 25. august ved å legge link til innlegget i bloggen din hos Mr. Linky under her. Og vi trekker da som vanlig ut 3 vinnere som får i premie henholdsvis et årsabonnement på Ett trykk, en valgfri stempelplate og en overraskelse. Vi gleder oss til å se masse flott bidrag. :)

16 kommentarer:

  1. Tror ikke dette blei helt bra, har ikke vert med på dette før..skulle bare legge inn en ting og så blei de to,men data verden er ikke på min side ;)

    SvarSlett
  2. Hei-hei!
    Jeg har ikke vært med dette før, men jeg har veldig lyst til å prøve meg:o) Jeg bare lurte på om det må være et kort? Kan vi f.eks lage en eske el pose?
    Hilsen fra Ida;D

    SvarSlett
  3. Jada, dere står fritt til å lage hva dere vil, så lenge oppgaven er fulgt ;)

    SvarSlett
  4. Dette var en artig skisse å jobbe med.... :-)

    Gro

    SvarSlett
  5. Hejsan!
    Har lagt mitt kort in på Mr Linky.
    Hade så mycket kul med det att jag gjorde ett till kort av samma skisse.
    Jaana

    SvarSlett
  6. Dette er en helt fantastisk skitse at arbejde med.
    Jeg blev virkelig inspireret.
    Her er min kort-æske til Ett Trykk´s august skitse udfordring.

    SvarSlett
  7. Da har jeg endelig fått levert til trykkpressa, og for ikke å være dårligere, så har jeg laget to:) hihi. Håper det er greit da!
    http://hegehb.blogspot.com/2009/08/trykkpressa-august.html

    SvarSlett
  8. Hejsan!
    Så då har även jag lämnat ifrån mig ett bidrag till er:)
    En härlig blogg och en fantastisk inspirerande tidning ni jobbar med till oss.
    Tack för en härlig skiss,
    och så här blev min tolkning av den.
    Kramar Camilla

    SvarSlett
  9. Thanks for the Challenge!
    My entry's on Mr. Linky and
    HERE.

    Nora

    SvarSlett
  10. Jeg har lagt inn mitt bidrag nå...

    SvarSlett
  11. Flott skisse å jobbe med!
    Da hr jeg linket til mitt bidrag;)

    SvarSlett
  12. For en flott skisse, likte den kjempe godt. Dette er første gang jeg er med på utfordringene deres, så dette blir spennende!

    Har linket, så nå krysser jeg bare fingrene mine :)

    Klem fra Cathrine, med ønske om en flott helg!

    SvarSlett
  13. Nu har jag också gjort ett kort efter skissen, mycket inspirerande skiss!

    SvarSlett
  14. Spændende udfordring, som jeg helt klart må prøve

    SvarSlett
  15. Første gang jeg har vært med på trykkpressa, kjempe artig utfordring:-)
    Håper bare det ikke er for sent.

    SvarSlett