mandag 30. november 2009

Vinnere av Trykkpressa November


Vinnerene av novemberutfordringen vår er nå trukket :)
Tusen takk til alle som har vært med!
Vi fikk inn masse lekre julekort i rødt og hvitt, med mange nydelige tekster!
Følgende vinnere er trukket av Mr. Random:


Mia - Ett årsabonnement på Ett trykk bladet

HegeHB - En valgfri stempelplate i butikken

Nina - En overraskelse


Gratulerer så mye alle tre!
Send en e-post til oss med navn og adresse til post'at'stempelblad.no
Merk e-posten med 'Trykkpressa' og hva du har vunnet, så tar vi kontakt slik at dere får tilsendt premiene.

I morgen er det 1. desember, det betyr ny utfordring - nye vinnersjangser :)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer alle 3 :)
    Ha en fin adventstid alle sammen!
    klem Turid

    SvarSlett
  2. Nydelige kort! Gratulerer alle tre!

    SvarSlett
  3. Ååååå!!! Hvilken lykke!! Ble så glad når jeg scrollet ned her og så at jeg var en av de heldige !! :) Skal maile med det samme.
    Gleder meg til morgendagens utfordring!

    SvarSlett
  4. For en fantastisk måte å starte uka på. Jeg er så lykkelig over å ha vunnet:) Tusen takk!!!
    Klem Mia

    SvarSlett
  5. Jippi! TEnk å være så heldig!! Skal suse inn og bestemme meg for hvilken stempelpute jeg skal velge:)

    SvarSlett