fredag 1. januar 2010

Trykkpressa - januarutfordring

Tid for januarutfordringen her i Trykkpressa, og denne måneden vil vi at dere skal bruke tomme doruller til et eller annet kreativt papirprosjekt. Dere bestemmer selv hva dere vil lage. Og som vanlig kan dere levere bidrag frem til og med 25. januar. Bruk Mr. Linky nederst i dette innlegget.


Vi trekker 3 vinnere denne måneden også - som vinner henholdsvis et årsabonnement, en stempelplate og en overraskelsespakke.

Og godt nyttår, forresten!

Som inspirasjonsbidrag har jeg laget en liten gaverull som jeg har puttet en clearbagpose med blomster i. Dorullen er dekket med pyntepapir. Den innerste delen er limt til selve rullen, mens resten er løs slik at man kan skrive en hilsen. Papiret holdes sammen med et magebelte.

10 kommentarer:

  1. Da har jeg lagt inn mitt bidrag! :) håper dere synes den var like nyttig og morsom som jeg synes den var :)

    SvarSlett
  2. Kjempeartig utfordring ! Nydelig inspirasjonsbidrag som ble utgangspunktet for mitt dorull bordkort :o)
    Takk skal du ha, Åshild :o)

    SvarSlett
  3. Hei! Morsom utfordring! Har prøvd meg, håper det ble godkjent, for jeg lagde ett dorull-album, så krysser fingrene for at det går bra, siden dere skrev at man kunne lage hva man ville:) God helg!

    Klem fra Cathrine:)


    her er mitt bidrag!

    SvarSlett
  4. Ja, Mr. Linky ja..! Hehe.

    SvarSlett
  5. hei hei =)
    da har jeg deltatt med min dorull-Cupcake. Titt gjerne innom for å se.
    ha en fin kveld videre, heidi

    http://heidis-hobbykrok.blogspot.com/2010/01/cupcake-dorull.html#comments

    SvarSlett
  6. Oi,jeg hiver meg med på konkurransen.
    Dette er første gang jeg er med på noe sånt,så håper jeg setter pris på kommentarer!

    SvarSlett
  7. Hej!

    Har glömt att skriva en kommentar men nu kommer den.
    Jättefina bidrag allihop.
    Mitt bidrag finns färdigt att se i min blogg.

    http://carinaspysselsida.blogspot.com

    SvarSlett