tirsdag 1. juni 2010

Trykkpressa: Juni-utfordring

Da var det klart for en ny utfordring her i Trykkpressa.

Denne måneden er det en skisse som er utgangspunktet for utfordringen.
Skissen skal være gjenkjennelig i prosjektet du lager.
Du står fritt til å legge til pynteelementer.
Link bidraget direkte til ditt innlegg i bloggen din hos Mr. Linky nedenfor i dette innlegget.

Premiene er som alltid: ett årsabonnement på bladet Ett Trykk, en valgfri stempelplate fra Norsk Stempelblad og en overraskelse fra Norsk Stempelblad.

Frist for å delta på utfordringen er utgangen av 25. juni.

Lykke til : )




12 kommentarer:

  1. Kjempefin skisseutfordring, men som alltid synes jeg det er vanskelig å bruke skisser!! Må øve meg mere hehe....

    SvarSlett
  2. Flott skisse. Må som Irene også øve meg litt på å bruke de. Er ikke helt fornøyd, men det var den jeg kom opp med i dag:)

    SvarSlett
  3. Super skisseutfordring :D
    Første gang jeg er med her - moro at jeg fant veien hit:)
    Skissen var utrolig gøy å jobbe med:)

    SvarSlett
  4. Jeg glemte selvfølgelig å lime inn direkteurlen til kortet mitt:(
    Beklager - nybegynnerfeil!
    Det er Orkidéjenta som er med i utfordringen.

    SvarSlett
  5. Enkel og fin skisse som passet meg fint egentlig :)

    SvarSlett
  6. Dette var en vanskelig skisse! Den ser så enkel ut, men jeg syns ikke den var det! Eller er det jeg som valgte feil spellbinder? Jaja, fikk nå til noe til slutt, men det tok tid før jeg ble fornøyd selv...

    SvarSlett
  7. Fin skiss,
    här kommer mitt bidrag.
    Håller tummarna för vinst, det skulle vara sååå roligt att vinna ett scrapp-magasin at få ideer ifrån.
    Skön sommar!

    SvarSlett
  8. Kjempe fin skisse! Tror jeg la inn feil i første bidrag...

    SvarSlett
  9. Endelig fekk eg levert bidraget mitt. Fekk litt panikk då eg såg at Mr.Linky ikkje fungerte tidligare i dag:)

    SvarSlett
  10. Det är alltid så inspirerande utmaningar hos er!

    SvarSlett
  11. Synes skissen er flott, og den passer meg bra. Har akkurat startet med egen blogg, og synes dt var gøy at jeg gikk til dette innlegget. :-)

    SvarSlett