torsdag 14. oktober 2010

Leserutfordring til desemberbladet

Vi vil bare minne om leserutfordringen til desember bladet, som er:
Vi ønsker oss pyntede sjokoladeplater.

Disse bidragene må ikke publiseres i blogger, men sendes på mail til stempel'at'stempelblad.no
Innsendingsfristen er 20.10 .10.

Jeg har laget en liten eske til å legge en hel sjokoladeplate i, men dere står fritt til å løse utfordringen
på deres måte :)




Vi gleder oss til mange kreative bidrag fra dere. :)

Ha en fin dag!
Klem fra Lena Katrine

2 kommentarer:

  1. åh så fiiin!:):) Får se om jeg får annledning til å henge meg på denne også!;)

    SvarSlett
  2. Åh... jeg har latt meg inspirere av sjokolade i andre former - var ikke klar over at det va sjokoladePLATER... Vel vel...
    Kjempeflott sjokoladeeske iallfall!! ;)

    Klem Randi WS

    SvarSlett