onsdag 1. desember 2010

Trykkpressa desember

Det har blitt 1. Desember i dag, og hva er vel bedre enn å slappe av midt i julestria med litt kreative krumspring? Her er utfordringen for desember:


Denne måneden vil vi se bidrag som har med kalender å gjøre - i større eller mindre grad. Selv sitter jeg akkurat nå foran pc'n for å skrive ut bilder og lage en årskalender til mine foreldre. Hver jul dukker det opp ny kalender under juletreet hos de med bilder av barnabarna fra året som har gått. Forsiden på kalenderen scrapper jeg for å gjøre den enda mer personlig.

Så nå er oppgaven gitt til deg. Lag et bidrag hvor en eller flere måneder av året er inkludert. Høres det ut som et stort prosjekt? neida, det må det ikke være. Du kan lage julekort med måneden desember som utklippsark e.l, mer krevet vi ikke ;)



Nå er jeg spent, håper du tar deg tid til å være med på utfordringen selv om du kanskje er midt i både julekakebaking og husvask.

Siden Norsk Stempelblad har en kjempe snill nisse i år så øker vi premiene nå i desember:

Premiene er:

1.premie: ett årsabonnement på bladet Ett Trykk + EN valgfri stempelplate fra Norsk Stempelblad

2.premie: TO valgfri stempelplater fra Norsk Stempelblad

3.premie: EN valgfri stempelplate fra Norsk Stempelblad + en overraskelse fra Norsk Stempelblad


Direkte-link til bidraget i bloggen din, legges inn hos Mr. Linky nederst i dette innlegget.


Frist for å delta på utfordringen er utgangen av 25. Desember.
Lykke til!

12 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu är mitt bidrag färdigt.Finns att kika på i min blogg!

    Ha,det gott!

    SvarSlett
  2. Fin utfordring - nok en gang. Fant ut at et av kortene jeg lagde i forrige uke passet inn i denne månedens utfordring hos dere. Bær over med meg at bildet er uredigert - jeg sitter her med lånt laptop, uten bildebehandlingsprogram, da min egen pc har kræsja - og det er uvisst når den er oppe og går igjen! Ha en fin desember måned, alle ammen!! :) MVH, Hege

    SvarSlett
  3. Har nå levet mitt aller første bidrag her inne :)
    Flott utfordring dere har.

    SvarSlett
  4. Jeg har lagt et bidrag - det er kun det der hedder EttenA-OK der skal bruges (det første indlæg kan jeg ikke slette)

    SvarSlett
  5. Flott utfordring :D Dere inspirerte meg virkelig med denne utfordringen ;) Tusen takk. Har nå levert mitt bidrag. Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hmmm jeg la inn i feil konk her inne først. Men nå skal det være riktig. Her er mitt desember bidrag:)

    SvarSlett
  8. Det er første gang jeg er med på utfordring hos dere og det blir helt sikkert ikke den siste:)

    Fin utfordring og flotte premier!!

    Klem Mette

    SvarSlett
  9. Jeg håber i kan li min kalender.
    god jul

    SvarSlett
  10. God fortsättning - nu hoppas jag att den norska julenissen är snäll... (hihi :)

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett