onsdag 5. januar 2011

Vinnere av Trykkpressa desember

Bedre sent enn aldri heter det, og det passer meg bra akkurat nå. I inngangen til det nye året gikk det helt i glemmeboka at vi selvsagt må trekke en vinner av Trykkpressa for desember.

Det er nå gjort og de tre heldige vinnerene ble......................................................

1. premie Ett års abonnement Ett trykk - GRO


2. premie Valgfri stempelplate - BETTINA



3.premie overraskelse - METTE R B


 Gratulerer så mye til vinnerene, og en stor takk til alle som var med på Trykkpressa for desember.

Vinnerene må sende en mail til post(a)stempelblad.no. Skriv trykkpressa i emnefeltet, oppgi hvilken premie du har vunnet og fullt navn og adresse

6 kommentarer:

  1. Juhuuuu!!!!! Endelig.... :-)
    Jeg har jo hatt såååå lyst til å vinne dette i flere år... :-)

    Tusen takk!

    Gro

    SvarSlett
  2. Gjett om jeg ble glad, så moro å vinne:)

    Tusen tusen takk:)))

    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Heldigriser :D Kjempemorsomt! Gratulerer til alle tre:) Vel fortjent :D

    SvarSlett
  4. Stort GRATTIS till er alla tre.Era bidrag är fantastiskt fina!

    Carina

    SvarSlett
  5. Å så gøy å vinne noe:):) Hadde jeg ikke forventet, men kjempegøy likevel. Så ikke denne før nå jeg. Gratulerer til dere andre og:)

    SvarSlett