torsdag 1. desember 2011

Desember utfordringen!!

I dag er det ny måned og ikke nok med det... det er 1.desember og de fleste av oss er godt i gang med juleforberedelsene og ungene (både små og store) har endelig fått åpnet første luke i adventskalenderen :)
Så det er vel ingen overraskelse at tema blir jul!!
Siden det foreløbig er ganske varmt her på østlandet og ganske dårlig med snø så vil jeg gjerne se dere lage
Hvite juleprosjekter!!!
Hvitt på hvitt på hvitt, og jeg tillater litt sverting av kanter i valgfri farge for kontrastens skyld samt stempeltrykk (motiv og/eller tekst), men det skal ikke være andre farger på papir, pynt og den slags.
Her er mitt prosjekt som jeg håper kan inspirerere dere til å lage noe i hvitt!!
Her er et lite nærbilde av fyrstikkesken før jeg pakket den sammen med lysene.
Premiene er som vanlig:

1. plass: 1 årsabonnement på bladet Ett trykk
2. plass: 1 valgfri stempelplate fra butikken vår
3. plass: En overraskelse i posten
 
Gleder meg til å se hva lekkert dere lager ♥


2 kommentarer:

  1. Nyyyydelig Wenche!!!! :) Åssen har du festet pynten til cellofanposen? Jeg pleier bruke stifter. Men ikke så lett når det ikke skal syns....

    SvarSlett