fredag 11. oktober 2013

Inspirert!

Nå har jeg masse farger i scrappehjertet, og minst like mye på hendene, etter en runde på hobbyrommet i Åshilds ånd! Jeg ble så inspirert av hennes små kunstverk i oktobernummeret, så jeg måtte bare prøve meg på et par ordentlig fargerike kort:)


Har dere blitt inspirert av noe spesielt i vår siste utgave av bladet? Del med oss, da vel! :) Vi ønsker å være en inspirasjonskilde for leserne våre og er alltid spente på hva som faller i smak der ute blant dere.


Husk også blogghoppen vår - delta innen idag og vær med i trekningen av flotte premier!


2 kommentarer:

  1. These cards are gorgeous. The magazine cover looks great. Hope my copy comes soon......

    SvarSlett
  2. Det er så mye fint til inspirasjon i dette bladet og jeg har nå lagd hele 3 adventskalendere i år :)
    klem :)

    SvarSlett