torsdag 5. desember 2013

Adventskalender - Luke 5


I dag har jeg latt meg inspirere av papirposeartikkelen vi hadde i februarnummeret. Jeg syns det var så morsomt å prege direkte på papirposene - og endelig fikk jeg brukt en stilig pregeplate som jeg har hatt liggende lenge... Resultatet ble poser til en adventskalender. Men - posene kan lett gjøres om til enten små gaveposer eller vanlige posekort bare ved å bytte ut tallene med enten et fint julemotiv eller en juletekst. Så, det er nesten som et kinderegg :) 




Materialer brukt:
- papirposer
- Embossing folder fra tri-boss
- snøkrystallrad fra Inkido
- juletekst (ukjent)
- papirer fra Landstoken
- kantpunch fra Martha Stewart
- klesklyper
- bling
- osteklut
- tall i filt


Blir du inspirert til å lage noe med papirposer du også, håper vi du legger igjen en kommentar her med link til det du har laget.

Åshild & de andre jentene i Ett trykk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar