torsdag 19. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 24 Audhild Ljones


Det finnes så mange flotte eskevarianter - og Audhild har latt seg inspirere av denne:

...

Eske til pengegave
Her kommer mitt bidrag til Ett-Trykk. Først av alt så vil jeg gratulere med 10 års jubileum. Det er 10 år med masse inspirasjon og koselig lesestoff.

I forbindelse med denne markeringen har jeg bladd gjennom mine gamle blad. Det var så mye fint at det var vanskelig å velge bare en artikkel som inspirasjon. Valget mitt ble til slutt en artikkel fra nr.03/2013. I bladet er det tutorial på en eske til brudeparet. Oppi esken ligger et lite kort.  Jeg har valgt å lage en eske til konfirmanten. Jeg har brukt de samme målene som er oppgitt, men valgt å brette esken på en litt annen måte.


Selve esken er laget i hvit Bazzill og paneler i fargen vanilla. Mønsterarket er fra Pion Design. Kantene er svertet med distress ink og sydd med symaskin rundt.
På eskelokket har jeg brukt en dies fra Tim Holtz, den er stanset ut i kraft kartong og malt med akrylmaling. Deretter har jeg pyntet med blondeserviett, blonder, blomster og bånd.

Kortet oppi esken er laget av samme type papir som esken. Jeg har brukt lik pynt. Teksten er fra Stempelglede.





Nå utfordrer jeg leserene til å være med på bursdagsfeiring. Jeg vil at dere skal lage en eske. Dere velger selv hvilken anledning den skal lages til og størrelse. 
Gleder meg til å se bidragene deres.

Hilsen Audhild

1 kommentar:

  1. Da er jeg godt i gang med oppgaven! Flott innlegg og et aldeles nydelig kort i esken kort <3 Det er så gøy og titte innom her og se nye bidrag som kommer inn, spennende å følg. Alle dere som har bidratt med innlegg og utfordringer, helt herlig. Ikke rart man koser seg, med så mye forskjellig og variert :) Flott jobb, dere har gjort. Jeg skal iallefall kose meg like mye de 11 dagene og 13 timene som er igjen av feiringen :)

    SvarSlett