fredag 27. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 28 Elisabeth Hovden Bakken


Vi er jo tross alt inne i en heftig bursdagsfeiring og bør virkelig ha med litt glitter og stas! Takk til Elisabeth som lot seg inspirere av denne:





...

Jeg har latt meg inspirere av temasidene "Glitter og stas" i utgave 3/2014. Det er vel få ting som gjør prikken over i'en så godt som litt glitter?! Når jeg tenker meg om gjør jeg dette alt for sjelden dessverre. Nå kan det jo hende at det blir litt endring på akkurat det, etter jobbinga med disse kortene.

Jeg har laget to kort, et til jente og et til herre. Gutta fortjener glitter og stas de også, syns jeg.

Mitt første kort er til ei jente som blir 15 år, og er ei ordentlig jente-jente. Da blir det søtt med rosa, blomster og sølvglitter. Du ser hva slags lim og glitter jeg har brukt på chipboard-jenta mi:) Litt glitter har også drysset ned på blomstene, og noen rhinestones understreker temaet. Inni kortet er det også plass til ei stripe glitrende wasitape, sammen med litt freshe klistermerker. Pengekonvolutt er også et must;)

 På dette kortet har jeg brukt:
American Crafts-6x6pad-Dear Lizzy-lucky charm
Glits-6x6pad-Love you madly
Papirdesign stickers "Hurra for deg"
Authentique: Petite diction-accomplished
Glitz stickers (inni kortet)
ScrapFX chipboardjente og -fjær
Prima blomster
Papirdesign roser
Papirdesign rhinestones
Nille blomster
Studio Calico-wood veneere
JilliBean-kraft mini envelopes
Hamptråd
Metallbinders
Becky Higgins- project life kort
Glitz- teeny alphas- pink woodgrain
Fiskars kantpunch
Ranger Emboss it dabber
Sølvglitter

**************
Herrekortet, skal jeg avsløre, er til min bedre halvdel. Sånn er det å ha ei scrappekone, tenker jeg, at han får skuffa full av kort fra liten og stor i scrappeheimen. Der er det vel noen som kjenner seg igjen, vil jeg tro.  Fargevalgene her er desiderte favoritter hos meg, og toppet med en bart eller to blir det en hit! Her har jeg brukt bronseglitter, slik at det faller fint sammen med fargene for øvrig og blir litt "mannete". Bak på kortet har jeg selvsagt signert under nok en bart: hjertelig hilsen kona<3 br="">
Materialliste:
Glitz paper pack "6- Dapper Dan
Bazzill-brun
Greatest wiew- glasin bag
ScrapFX- chipboard- love- barter
Studio calico- wood veneere
Wasi tape- glitter
Simple stories- a charmed life stickers
Dymo
Maskinsøm
Distress ink- brushed corduroy
Marvy Uchida- sirkel punch
Finnabair- 3d matte gloss
Distress glitter​





Nå er det din tur! Lag noe som glitrer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar