lørdag 10. desember 2016

Enkle og raske julekort

Hei igjen!
Det er snart 3.søndag i advent og vi nærmer oss den store høytiden.
Da kan det være fint med noe som er raskt å lage, men som likevel er forseggjort og lekkert...
 ♥♥♥
I oktoberbladet finner du disse kortene under temaet Helt enkelt

 Alle tre er laget med samme teknikk og med Dylusions Ink Spray i ulike farger - i tillegg til mye annet. 
Oversikt over hva jeg har brukt og framgangsmåten finner du i oktoberutgaven av Ett Trykk.
Bladet får du kjøpt i vår nettbutikk

Vinn gavekort!

Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss.
Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 300 kr. i nettbutikken vår.
 

Førjulshilsen fra DT Kjersti og resten av Ett Trykk jentene

12 kommentarer:

  1. Veldig fine kort! Gøy med litt annerledes julefarger:)

    SvarSlett
  2. So pretty. Love the tree. Hugz

    SvarSlett
  3. Enkelt - men utrolig stilig :)

    SvarSlett
  4. Enkle og fine, spesielt den blå synes jeg.

    SvarSlett
  5. Så stilig kort. Jeg har faktisk laget to slike bakgrunner som jeg ikke ble helt fornøyd med til det bruket jeg tenkte, men til slike kort er de helt perfekte. Takk for tips :)

    SvarSlett
  6. Nydelige kort �� Jeg er veldig glad i turkis så det likte jeg spesielt godt. I den senere tiden har jeg fått øynene mer opp for de mer enkle og CAS kortene. Fantastisk flott å se hvor elegante , rene og lekre inntrykk disse kortene kan gi �� Jeg har så smått begynt å lage slike kort selv. Synes det er en flott kontrast å sitte å lage slike innimellom de mer lag-på-lag kortene med masse dekor på. Takk for inspirasjon ��

    SvarSlett
  7. Elsker denne stilen og disse kortene var utrolig flotte.

    SvarSlett
  8. Fina kort och jättefina fotografier på dina fina alster!

    SvarSlett
  9. Vilken härlig effekt det blir med 3-d kuddar mellan motivet och passepartou-ramen

    SvarSlett