fredag 2. desember 2016

Vi bretter og bretter

Hei igjen, folkens!

I dag trekker vi frem et kort som står i årets oktobernummer, du finner bladet her i nettbutikken. I bladet hadde vi fokus på ulike brettekort, og dette kortet ser jo helt normalt ut - til du drar i båndene på toppen. Da dukker nemlig et staffeli frem med noen skjulte hilsener.

Jeg har embosset flere tekster fra Jul mini-platen (den finner du her) på forsiden av kortet med hvitt embossingpulver. Hvitt embossingpulver gjør teksten veldig ren, og er genialt å bruke på litt mørk kartong, som den røde jeg har brukt her. Teksten kommer godt frem, og det vil man jo med så fine stempler! 


Kort med ekstra overraskelser blir aldri feil, og bladet har flere eksempler på dette, med trinn-for-trinn-forklaringer til flere av dem, blant annet hvordan man kan lage dette kortet. 7

Vinn gavekort!

Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 300 kr i nettbutikken vår. Og nå er vi inne i en ny måned også, så det er bare å kommentere av hjertens lyst.

Kreativ adventsklem fra Elin og de andre DT-jentene i Ett trykk.


18 kommentarer:

  1. Ein flott bretteteknikk som eg ennå ikkje har prøvd meg på. Men eg er komme så langt at eg har lagt ein post-it-lapp på sida der framgangsmåten var beskrevet :)

    SvarSlett
  2. Det er bare såå flot og denne metode har været rigtig meget brugt af alle omkring os her siden. Desværre har jeg ikke fået det prøvet endnu, men det ligger klar til at gå igang så snart jeg har lidt tid.

    SvarSlett
  3. Åh, det er så gjennomført og flott :) Herlig gla`-søtt motiv og helt herlig Elin-stil som jeg er superglad i :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort, stilig bretteteknikk.

    SvarSlett
  5. Artig bretteteknikk. Herlig motiv og fine farger :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott bretteteknikk og for en herlig og søt snømann

    SvarSlett
  7. Nydelig brettekort! For en knallfin teknikk dette var, må prøve den:) Ønsker dere en fin adventstid!

    SvarSlett
  8. Utrolig fint - rett og slett :) Stilig bretteteknikk!

    SvarSlett
  9. Jättefint kort! Färgvalet är toppen!

    SvarSlett
  10. Så fint kort og den brettingen må jeg prøve )

    SvarSlett
  11. Vældig fint foldekort - og en super kær snemand!

    SvarSlett
  12. For et herligt kort,
    klem Dorte

    SvarSlett
  13. Herlig snømann og herlige småtekster! Disse står på min ønskeliste :-)

    SvarSlett
  14. Ett herlig kort med mange fine tekster og en super søt snømann :-)

    SvarSlett
  15. Beautiful card. Love the red and grey. Love how it works. Hugz

    SvarSlett