onsdag 18. januar 2017

Go´klem

 Hei.

Da var det min tur å vise frem et prosjekt jeg har laget med de flotte
tekststemplene fra Norsk Stempelblad.
Jeg kjøpte en treeske på Europris og malte den med hvit gesso.
Et lag med paste og stensiler på siden og under blomstene, gjorde uttrykket mer livlig.
Jeg brukte 3D puter under teksten for å skape mere dybde.




På innsiden av esken har jeg pyntet med den nyeste B01 platen  (bursdagsstempler) og sommerfugl borderdies



                              


Stemplene jeg har brukt kan du få kjøpt her:


"Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 300 kr. i nettbutikken vår.
Kreativ hilsen fra Lene og resten av Ett trykk-jentene. 


18 kommentarer:

  1. Oi, denne var dr...lekker :)
    Så flott pyntet :)

    SvarSlett
  2. Nyyyyydelig eske , kjempelekker ble den :)

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig en utrolig lekker eske! Nydelige farger, og skikkelig flott pyntet. Heldige bursdagsbarn som får denne <3

    SvarSlett
  4. Heldig er mottaker av denne boksen 😁
    Kjempe flott....gleder meg til selv å leke med de stemplene 😍

    SvarSlett
  5. WOUW hvor er det en flot og lækker æske, du har lavet her Lena. Super flot og sååå lækkert pyntet også. Bare perfekt.

    SvarSlett
  6. Utrolig flott. Fine farger og flott pyntet! :)

    SvarSlett
  7. Herlig! Da vet jeg hva jeg kan bruke de nye stemplene mine til��

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig!! Kjempefine farger og godt tips :)

    SvarSlett
  9. Superfint bursdagskort og gaveeske i ett.😍

    SvarSlett
  10. Your box is gorgeous, inside and out. Love these big greetings and lovely fonts. Hugz

    SvarSlett
  11. Lekkert, lekkert, lekkert! Ja nevnte jeg lekkert? Heldig er mottager av denne, like vakker utenpå som inni.

    SvarSlett
  12. Wow, så flott! Hadde vært glad for å få en sånn

    SvarSlett