mandag 23. januar 2017

Kule bursdagstekster krever kule motiv!



Stemplene fra den nye plata vår B01 passer så godt til litt kule kort, syns jeg. Jeg tok et dypdykk i stempelpermene mine og plutselig dukket det opp en kul gjeng med sjarmiser (fotostempler) som jeg ikke har brukt på lang tid. De passer helt perfekt sammen med tekststemplene våre! 


Tekststemplene er fra denne plata 
- og den finner du i nettbutikken vår HER


Vinn gavekort:
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 300 kr i nettbutikken vår. 

Kreativ hilsen fra Åshild og resten av Ett Trykk-jentene.

16 kommentarer:

  1. Kjekke stempler og flott kort!
    Ja vi er nok mange som kan ta et dypdykk i stempelhaugen vår og finne gamle skatter :)
    Stilig måte du har brukt ramma på !
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette kortet synes jeg er skikkelig kult! Passer både til små og store gutter synes jeg.

    SvarSlett
  3. Ha ha, det blev vældig fint dette kort,
    klem Dorte

    SvarSlett
  4. Så herlig unge og flott hatt han har fått.
    Likte godt oppsettet med rammen og teksten inni

    SvarSlett
  5. Kult kort. Var veldig stilig med fotostempel.

    SvarSlett
  6. Så morsomt kort!! :) Skikkelig kreativt !

    SvarSlett
  7. Skikkelig flott kort! Har nettopp fått stempelplaten i posten, gleder meg til å bruke den ! Klem ;)

    SvarSlett
  8. Hærlig kort og flotte tekster 😊

    SvarSlett
  9. Gosh, that's a very funny image. Love this. Hugz

    SvarSlett
  10. Hvor er det et nuser kort her, det billede er da bare helt perfekt sammen med de fine stempler her

    SvarSlett
  11. Jeg elsker disse nye stemplene, må bare ha!!

    SvarSlett
  12. Stilig kort og nydelige stempler

    SvarSlett
  13. Kjempeherlig kort! Digger den plata og er glad for at jeg har fått den i hus :)

    SvarSlett
  14. Disse tekstene er bare überkule! kult kort med spreke farger og herlig motiv! :-)

    SvarSlett