fredag 17. februar 2017

Whimsical gavepose

Hei igjen :-)

I dag vil jeg vise dere et av mine bidrag til Whimsical-artikkelen vi hadde i des.16 bladet. Det er en liten gavepose som er stanset ut i mønsterpapir, og en søt, liten fargelagt kattepus. Jeg har juksa litt og brukt et ferdig fargelagt motiv, enkelt og greit :-)












Vinn gavekort!

Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 300 kr i nettbutikken vår. 


Kreativ klem fra Else Irene og resten av Ett trykk-jentene. 



24 kommentarer:

  1. Åhhh.....så utrolig super-søt :)
    God helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Fortsatt god søndag til deg!

      Slett
  2. Denne stilen er ny for meg, men elsker den.
    Så leken og søt

    SvarSlett
  3. Veldig søt pusekatt. Vil forøvrig takke dere for et flott blad. Jeg har vært abonnent siden starten og gleder meg like mye til hver utgave.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, så koselig å høre! Det setter vi stor pris på :-) Ha en fin søndagskveld :-9

      Slett
  4. Så fint stempel og fargelegging :) Fine farger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Stempelet er nydelig, men jeg har ikke fargelagt det selv... det er ferdig fargelagt motiv som jeg har klippet ut bare :-)

      Slett
  5. Kjempesøt gavepose og motiv! Herlig! Takk for inspirasjon! Klem ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og takk skal du ha for koselig kommentar :-)

      Slett
  6. Nå vet jeg hva jeg skal lage. Takk!

    SvarSlett
  7. Oh, that is so sweet. Very cute cat stamp. Hugz

    SvarSlett
  8. Kjempesøt. Digger en taggen med søm

    SvarSlett
  9. Så nydelig fargelagt motiv og fine farger!

    SvarSlett
  10. Denne flotte gaveposen kunne jeg ikke huske fra Whimsical-artikkelen, så jeg måtte inn i Ett Trykk for å kikke ....... og jeg fant ut hvorfor.... Jeg likte så godt løve og sauekortet på de sidene - at jeg ikke fikk med meg gaveposen. :)

    SvarSlett
  11. Denne taggen er kjempe søt :-)

    SvarSlett
  12. Knallfin gavepose med supersøtt motiv!

    SvarSlett
  13. Super flot gavepose her, og jeg elsker den flotte blå farver, du har brugt også.

    SvarSlett