fredag 19. mai 2017

Du fortjener blomst...

I februarnummeret av Ett trykk hadde vi fokus på morsdag. Dette er et av mine bidrag - et ganske enkelt kort, men det er vel tanken som teller. Og med blomster ved siden av blir det vel ikke feil uansett!?!
Jeg har laget et rødt og hvitt kort denne gangen. Rødt er en farge jeg bruker lite, men akkurat her ble det rødt. Jeg har tørrembosset en die fra Papertrey Ink på den hvite, glatte kartongen. Jeg burde muligens ha brukt en tykkere kartong enn vanlig Bazzill, for dieen kuttet delvis gjennom kartongen enkelte steder.
Her syns tørrembossingen bedre. En tekst fra Norsk Stempelblad AS i midten, i en rødfarge som matchet kartongen, og en tynn ramme rundt teksten av rød kartong, så tekstfeltet ikke skulle bli borte i bakgrunnen. Stempelet kommer fra stempelplaten som heter B01. Den er for øyeblikket utsolgt i nettbutikken, men kommer inn igjen til sommeren.
Jeg satte på noen hvite Nuvo-dråper til slutt som enkel pynt.

8 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort! Er veldig takknemlig for gode forslag til enkle, men flotte kort :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort til morsdagen sammen med en blomsterbukett .

    SvarSlett
  3. Stilfullt og enkelt. Noen ganger passer det best med slike enkle kort :)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig Embossing.. Det er det jammen lenge siden jeg bar brukt... på tide..

    SvarSlett
  5. Utrolig smukt og enkelt kort, men nogle gange er mindre bare mere

    SvarSlett