tirsdag 14. november 2017

Tamta daaaaaaa! Vi har den glede av å presentere...


GJESTEDESIGNERNE FOR 2018

Det er alltid spennende å skulle sette sammen et nytt team, og særlig når det er så utrolig mange flinke scrappere i Norden! Men det er med stor glede vi ønsker denne gjengen velkommen. Noen travere, noen nye - det tror vi kan bli en god miks. Jentene er allerede godt i gang, og har levert sine første bidrag til februarutgaven av Ett trykk. Vi gleder oss til å ha dere med oss gjennom 2018! 

Her kan dere bli litt kjent med designerne våre: 









8 kommentarer:

  1. Gratulerer alle sammen :D Gleder meg til å se alt det flotte jeg vet dere tryller frem :D

    SvarSlett
  2. Hurra!!! �� Gratulerer!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se det dere tryller frem for oss lesere.
    Gratulerer alle sammen

    SvarSlett
  4. Gratulerer ♥ Blir mye spennende inspirasjon fremover med så mange flotte scrappedamer :)

    SvarSlett
  5. Her blir det helt sikkert mye fint å se på fremover, kan jeg tenke meg :) :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til alle de Talentfulle GjesteDesignere! Gleder meg

    PS.. Har sendt mail i dag også anng. kommentar premie. september/oktober Men ikke hørt noe fra dere. Har brukt adressen post at stempelblad.no

    SvarSlett
  7. Tillykke til alle de nye stjerner (designere ha ha)

    SvarSlett