mandag 11. desember 2017

Dette er din dag

Hei og hopp! Elin her i dag. Jeg har et kort med en litt morsom vri å vise frem, publisert i oktobernummeret av Ett trykk. Vi hadde nemlig en artikkel med twist pop-up-kort. De andre jentene på teamet har laget julekort, men jeg var tidlig ute og lagde mitt allerede i mars til en bestilling jeg hadde, så jeg har en bursdagsvariant.

Det ser ut til at jeg hopper mer og mer frem og tilbake mellom to vidt forskjellige verdener - en veldig ren og enkel med CAS-kort og en som er ganske stæsjet og med masse lag på lag. Her har jeg brukt ark fra Vintage Garden-serien til Pion Design, og mønsterarkene er fuktet og krøllet i kantene. De vertikale bordene er surret rundt enden av en pensel for å få krøll på seg, og de horisontale bitene er revet og lagt lagvis mellom forskjellige blonder.

Jeg har brukt blomster fra Petaloo, Wild Orchid Crafts, Kort & Godt Hobby og Papirdesign på fronten, i tillegg til englehår fra Mester Grønn. Teksten kommer fra Papirdesign, og er stemplet rett på mønsterarket.

På innsiden har jeg laget det litt renere og enklere. Her har jeg brukt stempler fra Norsk Stempelblad AS (I dag er du, Bursdag mini, B02) og dies fra KaBoks (tallene) og Papertrey Ink.

Baksiden har jeg laget relativt enkel, men med elementer som bordene fra forsiden. Stempelet her kommer også fra B02-platen. Ordet DU har jeg stemplet på en mørk bit mønsterark, klippet ut og limt på tagen.

Dette kortet var utrolig morsomt å lage, og hvis du vil ha trinn-for-trinn-forklaring finner du det i oktobernummeret i nettbutikken her.

Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at 
dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant 
alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi 
trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 
300 kr i nettbutikken vår. 


Kreativ klem fra Elin og resten av Ett trykk-jentene.

8 kommentarer:

  1. Så nydelige papirer du hr brukt og flott med de forskjellige tekstene

    SvarSlett
  2. Åh, så nydelig! Utrolig fint pyntet og artig med det bøyde papiret som stikker frem :D

    SvarSlett
  3. Nyyyyydelig! Elsker Fargene! Lekkert Design!! De litt bøyde kantene gjør utslaget... Har du bare brukt fingrene for å bøye papiret?... Utrolig Lekker effekt!

    SvarSlett
  4. Gorgeous card. Love the surprize inside. Hugz

    SvarSlett
  5. kjempelekkert kort ♥ og så stilig popup inni!

    SvarSlett
  6. Alldeles nydelig kort! Tenk å være mottaker av et sånt et :)

    SvarSlett