mandag 15. januar 2018

Juleklem

Hei, hei.

Denne uka er det min tur til å prøve å inspirere dere litt. Jeg viser frem min versjon av boksen som var En mal i julenummeret vårt. Dere finner både trinn for trinn og mal i bladet, om dere skulle få lyst til å lage en slik eske.


Julenummeret kan kjøpes her.








Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 300 kr i nettbutikken vår. 


Kreativ klem fra Elsi og resten av Ett trykk-jentene.

9 kommentarer:

  1. Nydelig eske - som jeg kjenner igjen fra julemagasinet :))
    I noen år nå har jeg abonnert på Ett Trykk, og det er like spennende hver gang bladet kommer i posten; masse herlige prosjekter og haugevis med inspirasjon!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre❤️ Takk for fin tilbakemelding på bladet vårt😍

      Slett
  2. Skikkelig lekker eske! Gleder meg til at et nytt blad med masse lekker inspirasjon skal dumpe ned i postkassen min, det er alltid like stas når bladet kommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk😍 Så kjekt å høre at du koser deg med bladet vårt❤️

      Slett
  3. So pretty. Love the santa. Hugz

    SvarSlett
  4. Nydelig kreativt arbeid! Hærlig motiv!

    SvarSlett