torsdag 13. desember 2018

Adventskalender - 13. desember


I dag har du kanskje dresset deg opp i et hvitt laken og surra glitter rundt hodet? Vel, det er vel ikke tvil om at det er mange flotte varianter av Lucia rundt omkring i Norden... ;) 

Vi bruker dagens luke til å presentere et nytt medlem av gjestedesignteamet vårt: 

Randi Thorsen


Randi Thorsen, Mosjøen, Norge
http://egenblogg-rantho.blogspot.com
Instagram: randithorsen


Jeg heter Randi Thorsen, og bor i Mosjøen, byen midt i Norge. Her bor jeg sammen med min mann og vår sønn, en gutt på snart 18 år. Verdens herligste katt bor også her i huset.

Jeg har prøvd meg på forskjellige hobbyer opp gjennom årene. Men, det er scrappingen jeg har likt best. Det er vel snart 15 år siden det «tok helt av». Fant ut at jeg ville prøve noe nytt og bestilte en startpakke for kortlaging. Dermed var det gjort. Jeg liker å lage både kort, esker, tags og LO’er. Men, for tiden blir mest kort.

Hvilken stil jeg har? Vel, jeg liker veldig godt shabby chic-stilen. Liker å lage kort med lag-på-lag, litt gesso og ikke minst rikelig med blomster. Å pynte med perler og bling liker jeg også.  Men, jeg er også svak for den rene og enkle stilen, CAS.

I skrivende stund er jeg DT hos Kort og Godt, Craft&You Design og LemonCraft. Jeg er utrolig glad og stolt for å få være Gjestedesigner hos Ett trykk i 2019. Og så håper jeg at jeg kan være med på å inspirere dere i 2019. Dette gleder jeg meg virkelig til!




Vi er så glade for å kunne by på en adventskalender i bloggen vår i år - for det gir oss mange, mange dager med muligheter for å spre både glede og inspirasjon. Hver dag nå frem til julaften åpner vi en luke her i bloggen vår (og du vil få deler av det på Instagram og Facebooksiden vår også). Bak lukene skjuler blant annet det rykende ferske Gjestedesignteamet for 2019 og det gleder vi oss stort til å presentere for dere. I tillegg har vi i det faste designteamet også noen overraskelser på lur. 

Men vi vil jo gjerne ha med dere også! Vi har derfor bestemt oss for at hver luke også inneholder en leserutfordring. Og for hvert bidrag du leverer til, får du en lapp i hatten og er med i 3 ukestrekninger (som går på utfordringene fra den aktuelle uka) og hovedtrekningen som foregår på selve julaften og trekkes blant alle bidragene fra hele kalendertiden. Ukestrekningene premieres med stempler fra oss, mens gevinsten på hovedtrekningen er et årsabonnement + noen små overraskelser. 


Regler for bidrag: 
1. Vi vil at dere skal lifte ("herme etter") bidraget som vises frem den aktuelle dagen. Det er selvfølgelig ikke mulig å lage det helt likt, men det skal ligne så godt du får det til. 

2. Dere velger selv om dere vil dele bilder av bidragene deres i blogg, på Instagram (bruk #etttrykkadvent) eller Facebook, MEN - og dette er viktig: Dere MÅ legge link (eller bilde) i Facebookinnlegget vårt fra den aktuelle dagen/luka. Vi teller kun de vi finner der. Hvis dere ikke allerede følger siden vår, finner du den om du søker opp Norsk Stempelblad AS. 

3. Dere kan lage så mye dere bare vil, men vi setter max 3 lapper pr. pers for hver luke. Bidrag til ukestrekningen kan lages/legges ut til og med søndag kveld kl. 20 før mandagstrekningen. 

4. Det blir trekninger mand. 3., 10., 17. og 24. desember.  

Ok - da kan vi ikke gjøre mer enn å håpe at dere koser dere både med å åpne luker og lage flotte bidrag hver eneste dag nå i advent. Vi gleder oss til å bli inspirerte av dere! 

Varm adventsklem fra 
oss i Ett trykk

....

2 kommentarer:

  1. Du inspirerer bestandig Randi :)
    Nydelig kort :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort :-) Måtte prøve meg på den :-) https://lenaskort.blogspot.com/2018/12/blatt-julekort-med-blomster.html

    SvarSlett