mandag 4. august 2008

Slidekalender - mal


Endelig (!) er ferien over for oss i Norsk Stempelblad. Nå er det igjen fullrulle frem mot oktoberbladet og diverse messer til høsten. Vi gleder oss til å se bidrag fra våre dyktige lesere, og ikke minst til å se både kjente og ukjente mennesker på messer til høsten.

I augustbladet lovet vi dere malen til slidekalender, og her er linken til den http://stempelblad.no/slidekalender.pdf
Ha en fortsatt god sommer!

(bildet over er slidekalenderen men ikke vist i riktige mål)

6 kommentarer:

  1. Ønsker meg veldig mal for mnd. juli - desember 2009 også;)

    Mvh Kari

    SvarSlett
  2. Jeg også....
    Så ikke at disse månedene manglet før jeg klippet opp månedene, så nå sitter jeg her med en halvferdig kalender... ;-)

    SvarSlett
  3. Det må jeg si meg enig i!
    Har tenkt på å lage noen sånne til julegaver så da er det jo kjekt;)

    SvarSlett
  4. Jeg skal lage til for resten av 2009 også, så den blir lagt ut her i beg. av neste uke. Skjønner jo at det er kjekt å ha :)

    Legg gjerne en link hit hvis dere legger ut bilder av kalenderne dere lager. Det hadde vært morsomt å se deres varianter :)

    Åshild

    SvarSlett
  5. Flere som tenkte på dette ser jeg! Så da sier jeg bare takk til deg Åshild, for resten av 2009 hadde vært knallkjekt! :-D

    SvarSlett
  6. Hei! Jeg har nå laget 8 slideskalendre for 2009. De blir julegaver i år. Bilder i bloggen min! :o)

    Kan dere legge ut en kalender for 2010 også, etter hvert?... Jeg vet allerede nå at dette kommer til å bli julegaver også neste år.

    Det er greit å være tidlig ute, eller hva?.. ;oD

    Takk for denne malen og for beskrivelsen av hvordan lage disse, i bladet deres!!!! Klem, Hege

    SvarSlett