søndag 15. februar 2009

Nå er det ikke lenge til...

Vi i Kreativt Team har fått de nye stemplene våre, og det er ikke så veldig lenge før vi kan sende ut til dere som har bestilt heller! Dere kan glede dere! Stemplene funker Big Time (sier en fullstendig objektiv og definitivt ikke inhabil Åshild...)! Vi kommer til å vise frem flere kort her i bloggen fremover. Jeg har laget et kort med stemplene fra collageplaten. De var jeg aller mest spent på. Her har jeg stemplet og embosset motivet rett på mønsterpapiret. Utrolig lettvindt og greit - og dekorativt.
Hvis du ennå ikke har vært inne i nettbutikken vår for å bestille de nye stemplene, kan jeg berolige deg med at det ikke er for sent ennå. Tilbudet gjelder frem til 1. mars. (Men hvis du vil at det skal ligge en pakke med ditt navn på nå når vi sender ut første ladning, så må du ikke vente med bestillingen. Du finner stemplene her.

Ha en fin vinterferieuke!
Åshild :)

2 kommentarer:

  1. Lekkert kort,Åshild!
    Og gratulerer nok en gang med lekre stempler!
    Gleder meg villt til de kommer i postkassa mi :)
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  2. Super lækkert kort, er vild med alle de nye stempler

    SvarSlett