torsdag 1. juli 2010

Trykkpressa Juli


Det er tid for nok en Trykkpresse-utfordring fra oss i Ett trykk.
Denne gangen vil vi at dere skal la dere inspirere av dette bildet.
Hva du lar deg inspirere av, er helt opp til deg.
Men - i innlegget vil vi at du skal skrive hva du lot deg inspirere av. 

Link bidraget direkte til ditt innlegg i bloggen din hos Mr. Linky nedenfor i dette innlegget.

Premiene er som alltid:
ett årsabonnement på bladet Ett Trykk,
 en valgfri stempelplate fra Norsk Stempelblad
og en overraskelse fra Norsk Stempelblad.
Frist for å delta på utfordringen er utgangen av 25. juli.

Lykke til - og god sommer!


20 kommentarer:

  1. Så kul sykkel! Og flott utfordring!

    SvarSlett
  2. HERLIG bilde og spennende utfordring!!
    Må kanskje prøve meg på denne :)

    GOD SOMMER!

    SvarSlett
  3. Likte så godt bilde, en kjempe kjekk utfordring.

    SvarSlett
  4. Jamen då länkar jag väl igen då...
    Det hade visst fallit bort, eller får jag inte varamed?
    Snyft!
    Kram

    SvarSlett
  5. Kjempeflott bilde!

    SvarSlett
  6. Så, nu har jag lagt upp mitt bidrag på linkyn och bloggen. Stort tack för chansen att delta! Väldigt kul utmaning :-)

    SvarSlett
  7. Vanvittig herlig bilde. Skulle gjerne hatt en sånn sykkel, jeg.

    God sommer :o)

    SvarSlett
  8. Hei.

    Ser det har skjedd noe veldig rart med linkingen min (GroT). Har bare linket en gang, men den står mange ganger.
    Aner ikke hva som har skjedd???

    Sorry :o(

    SvarSlett
  9. Helt herlig bilde dere har funnet frem ja, men det er nok ikke min drømmesykkel :D uansett..jeg ble inspirert til å lage ett trimkort i sommerlige rosafarger. (og klarte å linke til trykkpressa først)

    SvarSlett
  10. Vilken härlig bild!!! Nu har jag lagt in mitt bidrag med!

    SvarSlett
  11. oh for en herlig og fargerikt bilde! veldig sommerlig :O)
    God sommer.

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  12. Kult bilde :-D Jeg har laget et bidrag til denne utfordringen. Men får ikke bloggen min til å samarbeide...:-/ Er det muligheter for å sende inn bidrag på email....?

    SvarSlett
  13. For en deilig sommersykkel! Nå har jeg lagt inn mitt bidrag til utfordringen. Kjempeartig.

    SvarSlett
  14. Puh! Nå har jeg lagt inn Heddas bidrag, så endelig kan jeg svare "Ja, det har jeg gjort", når ho om noen minutter kommer fykende og spør om jeg har "sendt inn kortet" :)

    SvarSlett
  15. Så herlig bilde, morsom utfordring! Håper dere liker kortet mitt!;o)

    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  16. For et herlig sommerlig bilde! Ble inspirert umiddelbart, og har lyst å lage enda ett i disse fargene. Herlig! :)

    SvarSlett
  17. Vilken underbar inspirationsbild! :-) Självklart hakar man på denna utmaning! :-)

    SvarSlett