mandag 1. oktober 2012

Trykkpressa - oktober 2012

(Bildet er lånt fra heroarts.com - som inspirasjon.)

Minikort
Denne måneden ønsker vi å utfordre dere til å lage sjarmerende minikort inspirert av bildet over. Du velger tema og stil, men størrelsen skal være 1 1/4" x 4 1/4"

Disse kortene er jo helt geniale sammen med en pakke! Jeg tror jommen jeg skal tenke dette formatet på årets julepakkelapper...




Som vanlig gjelder utfordringen frem til 25. oktober, og det trekkes da 3 vinnere av følgende premier:

1. Årsabonnement.
2. Valgfri stempelplate fra nettbutikken vår.
3. En overraskelse fra oss.

Sjekk reglene våre før du legger inn et bidrag.

...







5 kommentarer:

  1. Jaha ... 3,175 cm blir jo i smalaste laget, eller??

    SvarSlett
  2. Lurte på... kan man levere tre innlegg pr. utfordring, eller er de 3 små kortene 3 bidrag?

    Det er vel snakk om max 3 vinnersjanser/lodd i trekkingen. Og når man lager 3 småkort, men ett innlegg, blir det da 3 bidrag?

    Noen som forstår hva jeg prøver å formidle ... hi hi :0)

    SvarSlett
  3. Torill:

    Godt spørsmål! Jeg tror vi gjør det sånn at vi x med to, jeg - altså at to bidrag teller som ett denne gangen.

    1-2 bidrag = 1 lapp
    3-4 bidrag = 2 lapper
    5-6 bidrag = 3 lapper

    :)

    SvarSlett
  4. Jeg skjønte hva du lurte på Torill - men - jeg skjønte ikke svaret til Åshild....

    om jeg nå skal lage 3 minikort - lønner det seg om jeg leverer det i 3 omganger - eller i 1 innlegg ??? :)

    Mvh Anja

    SvarSlett
  5. Nå har jeg kikket igjennom alle bidragene deres, og lagt sammen antallet på dere som har laget flere/ levert flere ganger. Det er altså totalt antall minikort som teller. Og totalt kan dere kun få 3 lapper i hatten, også om dere har laget 10 minikort.

    Vinnerne avsløres litt senere i dag :)

    SvarSlett