mandag 9. desember 2013

Adventskalender luke 9


I Augustnummert hadde vi en Gjenbruksartikkel. Camilla lagde en trinn for trinn forklaring på hvordan lage en bokperm av en gammel bok. Jeg har latt meg inspirere av dette, og har laget en almanakk av en Paulo Coelo bok som jeg skal gi i julegave. 

Her er resultatet.

Slik ser den ut inni. Jeg tok innmaten fra den nye almanakken min og festet den inni bokpermen og pyntet med fine Maja Design papirer.

Ved hjelp av brads og strikk lagde jeg plass til penner og andre nyttige ting å ha med seg.

Slik ser den ut bakerst. 


Materialer :
Maja Design - mønsterark
Bazzill - Kartong
Magnolia - Tilda Lace die
Ranger- Distress ink til sverting av kantene
Ukjent - blonde, seambinding, splittbinders og en klokkecharm til forsiden
Basic Grey - Klistremerkebokstaver.
Elles har jeg altså brukt en gammel bok, litt buksestrikk og en almanakk.


Blir du inspirert til å lage noe med Camillas trinn- for - trinn forklaring,
håper vi du legger igjen en kommentar her med link til det du har laget.

Elizabeth & de andre jentene i Ett trykk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar