søndag 30. august 2015

God jul og godt nyttår

Det blir julestemning når nye ark og nye stempler dukker opp på samme dag. Det var tilfellet for meg med de ferske stempelsettene som slippes på messa i september og årets juleserie fra Pion. Arkene fra Pion ble levert med FedEx på døren, og senere samme dag lå det pakkelapp fra Norsk Stempelblad i postkassen. Å gå de 300 meterne bort til postkontoret har aldri gått fortere. Både ark og stempler har blitt flittig brukt siden, og jeg storkoser meg. Litt kommer i årets to siste numre av Ett Trykk, men her er en liten titt. 
Platen jeg har brukt mest til nå er Julehilsen-platen. Mange fine småtekster i enkle, men varierende fonter og noe som er ganske viktig for meg - God jul med liten j. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange vil bruke stor j, det blir for meg helt feil, så jeg er litt i himmelen når jeg bruker denne platen, den er helt fantastisk!!! 
Da jeg lagde dette kortet var nesten rubbel og bit av de nye julearkene til Pion brukt opp, så jeg måtte ty til ark fra en gammel serie (som ikke engang har juletema) til innsidene, men med noen snøfnuggstempler funker det meste. Tekststempelet kommer fra Chalk jul-platen, som har seks store, fine stempler! Jeg har som regel motiv på forsiden av mine kort, så for meg passer de perfekt til innsider og baksider! Det er virkelig bare å glede seg til disse stemplene kommer for salg!!
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar