mandag 15. mai 2017

Tidlig ute!

Hei alle sammen. Jeg har et bursdagskort til niesen min å vise frem i dag. Hun har bursdag om litt over en måned, så jeg er tidlig ute med kortet, og det er sååå deilig.

Kortet er laget i "god, gammel" Elin-stil. Nå for tiden lager jeg så mye forskjellig at jeg tror ikke at jeg har én spesiell stil lenger, men da jeg startet med kortlaging var kortene mine omtrent på denne måten. Lag på lag med mønsterark fra Maja Design, fargelagt motiv, noen blomster, en pyntekant og en skjult tag. 
Denne gangen har den skjulte tagen en stemplet tekst fra B01-platen til Norsk Stempelblad AS, stemplet med Papertrey Autumn Rose blekk så fargen skulle matche kartongen jeg har brukt som base. B01 er for øyeblikket utsolgt i nettbutikken, men den kommer inn igjen til sommeren. 

En annen typisk Elin-ting er at jeg alltid pynter alle sidene på kortene mine. CAS er riktignok unntaket, men dette er ikke CAS, så her kjørte jeg på inni med enda en tekst fra B01-platen. Den andre innsiden har plass til personlig hilsen. 
På baksiden har jeg brukt en tekst fra B02-platen som du finner i nettbutikken her. Jeg syns de vimplene nederst der det står God klem er så utrolig søte, vi snakker ordentlig kvalitet på stemplene når man får med detaljer som dette i trykket. 

Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentareri bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden, og vinneren får et gavekort på 300 kr i nettbutikken vår. 

Kreativ klem fra Elin og resten av Ett trykk-jentene.


7 kommentarer:

  1. Nydelig :) Så gjennomført og elegant :9

    SvarSlett
  2. Bare helt nydelig!! Koselige stempler og bare SÅ flott fargelagt :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort til din niese.

    SvarSlett
  4. Dette var bare utrolig fint og gir mye inspirasjon :)

    SvarSlett
  5. Søte Farger... Nydelige paneler i lag på lag.. Virkelig Flott.. Likte stemplene veldig godt.. Og flott at de er stemplet i noe annet enn sort og brunt... Det ble virkelig Flott! God ide!!

    SvarSlett
  6. Hvor er det bare nuser det kort her. Sååå smukt lavet og farvelagt.

    SvarSlett