søndag 1. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 15 Trine Kristiansen


Våren er tiden for konfirmasjoner, og Trine har latt seg inspirere av denne papirposevarianten:

 

...

Gavepose til konfirmanten.
En riktig god dag til dere alle. I dag er det min tur til å inspirere dere.
Jeg har selv blitt inspirert av Ett Trykk utgave 02/2011 side 22 der Else Irene Meling har laget en gavepose til konfirmant. Jeg vet at konfirmasjonstiden kommer fort nå mot våren så det er jo lurt å være litt i forkant.

Jeg har laget en gavepose til gutt. Stemplet jeg har brukt er fra tickled pink stamps det har jeg fargelagt med Copic. Papirene er fra Pion design og stempel tekster fra Ett Trykk. Lukke mekanismen jeg har brukt er fra TH hvor jeg i tillegg har brukt magneter. Jeg har stanset ut, malt med hvit maling og stemplet. Stemplet jeg har brukt her og rundt motivet er fra Magnolia. Ellers så har jeg sydd på maskin rundt alle paneler og limt på pynt.



Baksiden har fått et enkelt skrivefelt.


 Jeg håper at dere har latt dere bli inspirert  og at dere liker posen min.

Min utfordring til dere er å lage et papirposekort. 

Ha en fin dag!
Klem fra Trine. http://trines-papirkaos.blogspot.no/

2 kommentarer:

  1. Flott oppgave og takk for inspirasjon! Herlig posekort du har laget <3

    SvarSlett
  2. Flott oppgaver 😊 takk for inspirasjonen😊

    SvarSlett