tirsdag 3. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 16 Else Irene Meling


Det finnes alltid en anledning til å gi bort en hjemmelaget gave. Elsi har tatt utgangspunkt i artikkelen om gaveideer:




...

I dag er det min tur til å prøve å inspirer dere :-) Jeg har funnet frem en artikkel fra nummer 4/2011 - Gaveideer s.15. Jeg liker godt å gi gaver som enten kan spises/drikkes eller brukes opp, og hva er vel bedre enn å gi litt sjokolade i gave til en god venn?

Her har jeg pyntet en Toffifee eske med lekre papirer fra Maja Design og koselige tekster fra Kort og Godt. TFT til taglomme med tag har jeg funnet i bloggen hos Astrid.


***********







Så da er min utfordring til dere å lage enten en gave eller en eller annen form for gaveinnpakning :-)

Gleder meg til å se hva dere lager. Hilsen Else Irene ♥

1 kommentar:

  1. Lekker toffifee eske <3, likte veldig godt at det var en tag der (å med ramme til den, da. Genialt). Denne varianten har jeg ikke sett før. Selv må jeg inn i tenkeboksen for denne oppgaven.

    SvarSlett