fredag 22. september 2017

Flere pakkelapper med ny'stempler

Hei hei! Elin her igjen, nok en gang med pakkelapper med ny'stempler. Disse stemplene er jo så fine, og denne gangen har jeg brukt farger som er litt mer meg enn de jeg brukte i onsdagens innlegg. Nå går det i blått og brunt, som mye mer behagelig å jobbe med!!

På disse pakkelappene har jeg brukt mønsterark fra Pion, og også stemplet med noe annet enn min vanlige Memento Espresso Truffle. Jeg lærte litt fra de forrige pakkelappene, så stemplene på den nye B04-platen du ser stemplet her er stemplet med Papertrey Ink Dark Chocolate. 

På baksiden av pakkelappene har jeg stemplet to Til/Fra-tekster fra B06-platen. Jeg var litt ekstra heldig som hadde en die som matchet formen på rammen til høyre perfekt! 

Messen starter i dag hvis du vil sikre deg disse nye stemplene, håper vi ser deg!! 

Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vnneren får et gavekort på 300 kr i nettbutikken vår. 

Kreativ klem fra Elin og resten av Ett trykk-jentene. 




2 kommentarer: