onsdag 20. september 2017

Pakkelapper med ny'stempler

Hei alle sammen! Elin her i dag, med et par pakkelapper med de nye stemplene Åshild har designet. Jeg har faktisk brukt stempler fra alle de tre nye platene B04, B05 og B06 på disse to pakkelappene. Åshild er genial, som har laget så anvendelige stempler. Så er jeg litt genial, som begynner på pakkelapper allerede nå, og ikke venter til siste liten, ikke sant?


Det kan nesten virke som jeg har slått meg, for jeg lager veeeeeldig sjelden noe som er rødt og grønt. Faktisk så sjelden at jeg ikke kan huske at jeg noengang har gjort det. Ok, så er grønnfargen her veldig svak, men den er der på alle kvistene. Jeg valgte å lage en sirkelformet pakkelapp og en vimpel. 24. desember-stempelet kommer fra B04-platen og den drodlede sirkelen fra B05-platen.

Stemplene på baksidene kommer fra B06-platen, som er en plate med Til/Fra-stempler. Genialt, ikke sant? Den ene har jeg stemplet med Memento Espresso Truffle (som jeg også gjorde med stemplene på forsiden), mens jeg har brukt Papertrey Ink Scarlet Jewel på den til høyre. Hadde jeg laget pakkelappene mine en gang til hadde jeg nok brukt den fargen til all stemplingen, men i utgangspunktet skulle jeg ha grønne pakkelapper (jeg er ikke glad i rødt), og jeg hadde ingen grønne stempelputer som passet grønnfargen på kvistene mine. Tenkte som så at Memento Espresso Truffle duger til ALT - og det gjør den, men akkurat her syns jeg den andre passet bedre. Det blir ikke årets siste pakkelapper, så jeg har tid til å lage flere med stempelblekk i matchende farger til prosjektene mine!

Stemplene blir sluppet på messa på fredag og kommer i nettbutikken over helgen.

Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vnneren får et gavekort på 300 kr i nettbutikken vår. 

Kreativ klem fra Elin og resten av Ett trykk-jentene. 

1 kommentar:

  1. Utrolig søte stempler.. Tror jeg må sette meg ned å lage Årets Merkelapper... Var veldig koselig i fjor å bruke hjemmelagede Merkelapper.. Å disse var utrolig søte!

    SvarSlett