fredag 13. februar 2015

Vi jubilerer - utfordring 6 Lena Katrine Øien

Vi har kommet til juni 2008 og Lena Katrine har funnet inspirasjon i artikkelen om slidekort:


...


Jeg har latt meg inspirere av artikkelen om Slide-kort på s 52-55 i utgave 3/2008 av Ett trykk.
Disse kortene er både enkle, og utrolig morsomme å lage. Jeg har endret litt på størrelsen til originalen, og laget to kort i to ulike formater - det første  i str 8 x 20 cm, og det andre i str 6 x 18 cm.

Utfordringen min til dere, blir derfor å lage slide-kort, gjerne i andre formater/størrelser.

Utstyr:
Blekk: Archival Ink - Coffee, Distress Ink - Pumice Stone.
Stempler: Papirdesign - tekststriper, Kort & Godt - tekster.
Papir: Bazzill - rød kartong, Pion Design - Siri's Kitchen (tags, border og mønsterpapir).
Pynt: Wild Orchid Crafts - bånd, hyssing, blomster, knupper, halvperler og kakeservietter.
Utførelse: Etter mal og trinn-for-trinn beskrivelse i bladet, men med endrede mål.

Vi gleder oss til å se mange nye utgaver av slide-kort!

Klem fra Lena Katrine








2 kommentarer:

  1. Denne typen har jeg aldri sett før, kjempe fine, spesiell kort. Denne blir gøy tror jeg, håper det ikke er for mye pirk :)

    SvarSlett
  2. Herlig utfordring og utrolig vakkert slidekort fra Lena. :-)

    SvarSlett