onsdag 14. oktober 2015

Fra en apekatt til en annen

Nå har stemplene som ble sluppet på StempelScrapmessa i september vært ute i salg en stund, og de er jo helt herlige å bruke.

Jeg har laget et enkelt kort med stempler fra to av de nye platene. På forsiden har jeg stemplet "Overraskelse!" fra Hilsninger-platen i en farge som matcher den ene dotten og kartongen jeg har brukt som base. Platen er veldig anvendelig med tekster som er veldig kjekke å ha i enkle, fine fonter som gjør dem lette å lese og noen superfine pynteborder, hva kan vel bli bedre? 
På baksiden av kortet stemplet jeg et av stemplene fra Livet-platen med samme farge som kartongbasen. Jeg pleier å pynte alle sidene på kortene mine, men når jeg lager enkle kort er det greit å bare pynte med en fin tekst på baksiden. Og denne platen har mange fine tekster!!! Kortet ble sendt sammen med to stempelplater til en god scrappevenninne, Det er kjekt å kunne glede noen på en helt vanlig hverdag med litt ekstra spesiell post. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar